środa, 16 października 2013

Nowy nagłówek.


Cześć , zrobiłam sobie nowy nagłówek. Podoba się wam?
Umieściłam w nim jedne z najważniejszych pocałunków w 2 sezonie! ;D

Od lewej:
 Federico & Ludmiła.
Lara & Leon.
Violetta & Diego.

Od prawej:
Leon & Violetta.
Francesca & Marco.
Broadway & Camila.

Oczywiście będzie więcej pocałunków(np. Nati i Maxi) ale umieściłam tylko te. 
W końcu sami je zobaczycie. ;)

+ Violetta i Leon całują się w 80 odcinku 2 sezonu , więc troche trzeba czekać,ale można go już dziś oglądnać po hiszpańsku. ^,^

2 komentarze:

  1. Hej.
    Zrobiłabyś mi nagłówek z Leonettą (Leon i Violetta)
    I jakbyś mogła to prześlij go do mnie na e-mail
    pyskata14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam że tak póżno odpisuje. :) Jeśli to aktualne,to oczywiście że zrobię. Ale napisz mi czy to aktualne. :D

    OdpowiedzUsuń